I Danske Medier mener de noget – det har været vores udgangspunkt for udvikling af nyt fælles visuelt udtryk, logo og ny fælles hjemmeside til Danske Medier, Danske Medier Arbejdsgiver og Danske Medier Research.

Det viser vi med kolonet, der afspejler mediernes og pressens klassiske rolle som formidler og ofte optræder før citatet, som et forvarsel om: ”Nu bliver der sagt noget væsentligt.” Skriften i Danske Medier-logoet er en typografisk hilsen til mediers traditionelle bladhoveder og et signal om, at journalistisk integritet og publicistisk ansvarlighed mere end nogensinde er fundamentet for det samlede Danske Medier.

Logo, identitet og ny website er udviklet i et tæt samarbejde med Danske Medier.

I Danske Medier mener de noget – det har været vores udgangspunkt for udvikling af nyt fælles visuelt udtryk, logo og ny fælles hjemmeside til Danske Medier, Danske Medier Arbejdsgiver og Danske Medier Research.

Det viser vi med kolonet, der afspejler mediernes og pressens klassiske rolle som formidler og ofte optræder før citatet, som et forvarsel om: ”Nu bliver der sagt noget væsentligt.” Skriften i Danske Medier-logoet er en typografisk hilsen til mediers traditionelle bladhoveder og et signal om, at journalistisk integritet og publicistisk ansvarlighed mere end nogensinde er fundamentet for det samlede Danske Medier.

Logo, identitet og ny website er udviklet i et tæt samarbejde med Danske Medier.

Danske Medier brochure 4
Danske Medier designmanual
Danske Medier device